خواص قهوه بدون کافئین
نوشته شده توسط : علی

هماهنگ کننده عضلات و اعصاب است

هماهنگ بودن اعصاب و عضلات نعمتی است که همه ما دوست داریم از آن بهره‌مند شویم. اگر می‌خواهید میان عضلات و اعصاب خود هماهنگی به وجود آورید، از فواید قهوه استفاده کنید. بر اساس آخرین مطالعات انجام شده توسط دانشگاه‌های آمریکایی و مقاله‌های منتشر شده در مورد خواص قهوه، مشخص شده است که کافئین موجود در قهوه خاصیت زیادی برای برقراری ارتباط موثر میان اعصاب و عضلات دارد. قیمت قهوه گانودرما

چربی‌سوزی را افزایش می‌دهد

کافئین تقریبا در هر مکمل تجاری چربی سوزی یافت می شود و دلیل خوبی هم دارد. این یکی از معدود مواد طبیعی است که برای کمک به چربی سوزی کمک می‌کند. مطالعات مختلف نشان می‌دهد که کافئین می‌تواند میزان متابولیسم شما را ۳ تا ۱۱ درصد افزایش دهد.
 مطالعات دیگر نشان می‌دهد که کافئین می‌تواند به طور خاص چربی سوزی را تا ۱۰ درصد در افراد چاق و ۲۹ درصد در افراد لاغر افزایش دهد.

کافئین و بیماری نقرس :

افرادی که در گذشته سابقه بیماری نقرس را داشتند باید مصرف کافئین یا قهوه را کنار بگذارند زیرا به شدت ریسک ابتلا مجدد به بیماری نقرس را افزایش می دهند.

کافئین و احتمال ابتلا به کیست پستان :

زنانی که روزانه 31 تا 250 میلی گرم کافئین مصرف می کنند، احتمال رشد بیماری فیبروکیستیک پستانی را تا 5 برابر در مقایسه با افراد دیگر افزایش می دهند





:: بازدید از این مطلب : 445
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: